چندین پروژه گردشگری با مشارکت بخش خصوصی در اهر اجرا می شود

آرخا: با تصویب کارگروه سرمایه گذاری چندین پروژه گردشگری با مشارکت بخش خصوصی در شهرستان اهر در مرحله اجرایی شدن قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آرخا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی؛ نشست کارگروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اهر با حضور عابدی فرماندار اهر و قهرمانی معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی و روسای ادارات مرتبط و سرمایه گذاران در خانه تاریخی قاسم خان اهری برگزار شد.
در این نشست باقرپور مسئول نمایندگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اهر توضیحاتی در خصوص طرح های گردشگری در شهرستان ارایه کرد.
در ادامه فرماندار شهرستان اهر با تاکید بر پتانسیل بالای گردشگری شهرستان اهر و نیاز مبرم این شهرستان به داشتن هتل بر تلاش های همه جانبه مدیریت شهرستان اهر به منظور جذب و حمایت از سرمایه گذاران در گسترش زیرساخت های گردشگری شهرستان اهر اعم از هتل ها تاکید کرد.
معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه از آمادگی کامل این اداره کل بر حمایت از سرمایه گذاران در حوزه زیرساخت های گردشگری منطقه خبر داد.
در این جلسه طرح های گردشگری دهکده توریستی سلامت، هتل بهاریان، مجتمع آب درمانی یل سویی، مجتمع تفریحی و گردشگری تالاب یوسفلو مورد بررسی قرار گرفته و مصوب شد تا حمایت ها شهرستانی و استانی در راستای تسریع در روند اجرایی این طرح ها لحاظ شود.