پیام تشکر و قدردانی اصحاب رسانه شهرستان اهر از مسئولان، شهروندان و شخصیت ها

آرخا: اصحاب رسانه شهرستان اهر در پی برپایی غرفه مطبوعات و پایگاه های خبری این شهرستان در نهمین نمایشگاه مطبوعات استان با صدور پیامی از همکاری و همراهی مسئولان استانی، شهرستانی، شهروندان و همچنین شخصیت های علمی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی در برپایی این غرفه تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای متعال را شکر که توفیق داد در ادامه تلاش ها برای معرفی پیشینه و قابلیت های مطبوعات و رسانه شهرستان اهر بتوانیم برای نخستین بار غرفه ای در نمایشگاه مطبوعات استان دایر کنیم.

غرفه شهرستان اهر در این نمایشگاه امکانی برای معرفی و تبیین جایگاه و توان مطبوعات و رسانه این شهرستان بود و همچنین فرصتی برای حضور در ویترین مطبوعات و رسانه های استان فراهم ساخت.

غرفه شهرستان اهر در نهمین نمایشگاه مطبوعات استان، رویداد فرهنگی ارزشمند و تاریخی بود که حضور گسترده مسئولان استان و شهرستان اهر و همچنین شخصیت های علمی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی بر عظمت و غنای آن افزود.

ایجاد غرفه مطبوعات و پایگاه های خبری شهرستان اهر در نمایشگاه مطبوعات استان، با انجام هماهنگی ها، تأمین امکانات، منابع مالی و تلاش شبانه روزی متولیان آن میسر گردید، کار سختی که اما با عشق و اشتیاق همراه بود و با خاطرات شیرین در تاریخ مطبوعات اهر ثبت گردید.

بدینوسیله از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای اسلامی و شهرداری اهر که در تحقق این حرکت مهم همکاری و حمایت کردند و همچنین از همه مسئولان و همشهریانی که با حضور خود در غرفه مطبوعات و پایگاه های خبری شهرستان اهر، فعالان رسانه ای این شهرستان را مورد لطف و محبت قرار دادند، صمیمانه سپاسگزاری می کنیم.