کوچه باغ خاطره ها اثر اعظم فرخزاد منتشر شد/ کتابی که به مردم قره داغ تقدیم شده است

آرخا: کتاب «کوچه باغ خاطره ها» اثر اعظم فرخزاد نویسنده نامدار اهری منتشر شد.

این کتاب در ۵۷۰ صفحه از سوی انتشارات شمیسا منتشر شده است.

نویسنده کتاب کوچه باغ خاطره ها گفت؛ داستان این این کتاب در شهر اهر اتفاق می افتد و کمی قبل از انقلاب و بعد انقلاب و تا جنگ تحمیلی و پردازش داستان روی خان و خانزاده است.

اعظم فرخزاد افزود: این کتاب را به مردم خوب قراداغ و خطه ارسباران تقدیم کرده ام و به خاطر احترام به مردم زادگاهم این کتاب را از ناشرم که در تهران بود پس گرفتم و در اختیار شمیسا قرار دادم که انشاالله به زودی در اهر رونمایی خواهد شد.

 

نگاهی به کوچه باغ خاطره ها به قلم نویسنده کتاب

کوچه باغ خاطره ها داستانی آمیخته با واقعیت و تخیل است. بسیار احساسی و عاطفی که ممکن است در قسمت هایی هوای چشمانتان را ابری کرده و به باران بنشاند ولی فکر نکنم شخصیت منفور  که مرامی کمونیستی و ایدئولوژیکی خائنانه دارد نبودش زیاد بر روی مخاطب تاثیر گذار باشد. هرچند همان فرد سازنده تمامی صحنه های احساسی و عاشقانه قسمت هایی از کتاب باشد وقتی شخصیت های دیگر پروازهای عاشقانه اشان را به سوی معبود یکتا آغاز می کنند شور و آشوبی دیگر میان قلب های جوان و تپنده دختران حاضر جایگزین می شود..حین نوشتن و رسیدن به این قسمت تأثیر گذار شاید تا اندازه ای چشمانم اشکی و گریه دار شد آن هم  بخاطر نبود همان فرد عهدشکنی که پا بر روی تمامی احساس های دختری گذاشت که جرمش فقط عاشق  بودنش بود!! روزها درحین نوشتن با خودم کلنجار رفتم بکشم..یا نکشم؟ هیچ می دونی این قسمت کتاب خیلی غم انگیز می شه؟…منطق به کمکم می آمد: اشکال نداره عوضش داستان گیرایی و هیجان پیدا می کنه و هنوز عشق و شور در کتاب موج می زنه و…عاقبت تسلیم آنچه که حقیقت کتاب طلب می کرد شدم باید که  اصول واقعی درعالم عشق ورزی را رعایت می کردم زیرا که فقط چند صفحه ای میان احساسات غم انگیز و مجدا وارد صحنه های عاشقانه دیگری شدن فاصله می افتاد و طولی نمی کشد که عشق پنهانی و چندین ساله شخصیت دیگر آشکار می شود و راز هشت ساله یک( شاخه گل رز) برای شخصیت حماسه ساز داستان یعنی( ماه پری) عیان شده و او به اسرار عاشق واقعی اش پی می برد!!   و بعد آن است که تازه احساس های عاطفی و عاشقانه و حقیقی پر رنگ تر جلوه می یابد.

خواندن این کتاب زیبا را که سراسر هیجان و عشق و ماجرا ست به شما مخاطبان گرامی ام پیشنهاد می کنم و حتم دارم از خواندنش لذت خواهید برد زیرا که مطالعه هر صفحه اش احساسات شما را به غلیان درآورده و دگرگون خواهد کرد کتابی که مطالعه اش گذشته های شیرین عشق را زنده کرده و شما را به رویاهای دور و درازتان فرو خواهد برد.!