کارگاه و اردوی آموزشی عکاسی در اهر برگزار می شود

آرخا: انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر و آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی باخیش؛ کارگاه و اردوی آموزشی عکاسی مستند اجتماعی از زندگی عشایر قره داغ را با حضور افشین بختیار عکاس برجسته کشور برگزار می کند.

رئیس انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر با اعلام این خبر افزود: این دوره در راستای آموزش و ارتقای دانش عکاسی برای اعضای انجمن هنر عکاسی شهرستان اهر و هنرجویان آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی باخیش تدارک ترتیب می یابد.

محمدرضا بهمرام افزود: این اردو روز شنبه ۲۶ خرداد ماه از ساعت ۶ صبح به مناطق ییلاقی حومه اهر خواهد بود و هنرمندان شرکت کننده پس از عکاسی در محل زندگی عشایر تعداد ۱۰ فریم از تصاویر ثبت شده خود را جهت نقد و بررسی به دبیرخانه دوره تحویل خواهند داد تا در کارگاه ترتیب یافته با حضور استاد بختیار مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

وی خاطرنشان شد: از میان آثار ارائه شده به دبیرخانه تعداد ۳ اثر به عنوان آثار برگزیده معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

رئیس انجمن هنر عکاسی اهر،هزینه در نظر گرفته شده برای ثبتنام دوره را  ۳۰۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت:  شرکت در این دوره برای عموم آزاد است و در پایان دوره برای شرکت کنندگان گواهی شرکت ارائه خواهد شد و الویت با هنرمندانی میباشد که زودتر ثبتنام نمایند.

محمدرضا بهمرام با اشاره به اینکه استاد افشین بختیار چهره سرشناس در عرصه هنر عکاسی می باشد، افزود: استاد بختیار  دارای نشان درجه یک هنری از وازرت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور می باشد و در زمینه عکاسی طبیعت ایران، مستنـد اجتماعی، معمـاری، صنعتی، هوایی، محیـط زیست و آثارباستانی تبحر ویژه ای دارد  و تألیف و چاپ بیش از ۶۵ عنوان جلد کتاب عکاسی را در کارنامه خود دارد و همچنین از داوران ممتاز فستیوالهای معتبر عکاسی در ایران و خارج از کشورمی باشد و تاکنون نمایشگاه های متعدد عکاسی را در ایــران، آلمــان، اتــریش، سـویس، قطـر، امـارات، سوریـه، دانمـارک، برگزار نموده است.

بهمرام ضمن تقدیر و تشکر از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر، شهرداری اهر و کتابخانه عمومی شیخ شهاب الدین اهری، برگزاری این دوره ها را برای هنرمندان عرصه عکاسی مفید و مثمرثمر عنوان کرد و بر استمرار دوره های آموزشی در این سطح را تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند جهت ثب تنام و شرکت در این دوره ی آموزشی با شماره همراه ۰۹۱۴۸۹۴۲۶۷۱ حد اکثر تا پنجشنبه ۲۴ خرداد ماه ۹۷ تماس بگیرند.